Již od roku 1959 se ve Velké Británii začali vyrábět velice populární vozy s názvem Mini. Za dlouhé roky se jich prodalo milióny a zcela jistě se zapsaly do srdcí mnoha motoristických nadšenců. Postupem času procházeli různými tvarovými úpravami, to je zajisté v automobilovém průmyslu nezbytné a přirozené. Tvarově se tedy tento automobil za dlouhých 50 let vyvinul až do dnešní podoby. S revolučním krokem však přislo marketingové oddělení společnosti, jejichž koncern zahájil výrobu vozů Mini Cooper. Ve standardní nabídce se totiž mimo obvyklé barevné laky karoserií dostal i jeden zcela netradiční. Vůz s barevným označením "OPEN YOUR EYES, THIS IS NOT A DREAM BUT REALITY", česky "OTEVŘI OČI, TOTO NENÍ SEN, ALE SKUTEČNOST", chce varovat okolo jedoucí řidiče na nebezpečí mikrospánku a tím zabránit jakékoliv kolizi s vaším novým Cooprem. Zda se tento odvážný marketingový tah v praxi osvědčí se dozvíme až v následujících měsících. Jako tvář této revoluční metody vybral počítač z miliardy různých kombinací tu s největší pravděpodobností úspěchu na trhu. Snad se tedy vědci a marketingové oddělení nemýlili a zisk se skutečně dostaví.
fejeton, některé informace uveřejněné v tomto članku mohou obsahovat faktické nedostatky, Radek, 7.2.2010
rade sežeň mi to na auto...dík =)
Poznamka pod okraj... i když to není mini cooper ale spis mini kopr :D
good idea;)
nespi vkuse - ODPOČIŇ SI :-D :-D
Pro přidání komentáře se musíš přihlásit nebo registrovat na signály.cz.